Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wyszukiwarka
Kultura Równości
Wersja kontrastowa
Wydział Pedagogiki
Wydział
Władze
Struktura i skład osobowy
Rada Naukowa
Komisje
Rady kierunków
Interesariusze
Współpraca
Historia i teraźniejszość
Dni Wydziału
Aktualności
Kontakt
Studiujący
Koła Naukowe
Plany studiów
Harmonogram sesji
Biuro Obsługi Studentów (BOS)
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Konsultacje
Opieka nad rocznikami
Pomoc materialna
Pomoc psychologiczna
Wsparcie materialne
Efekty uczenia się
Regulamin studiów
Studia podyplomowe
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Czasopisma
Granty
Konferencje i seminaria
Jubileusz 55-lecia
Inne
Dzień Wydziału 2023
Dni Instytutu 2019
Dni Instytutu 2018
Dni Instytutu 2017
Dni Instytutu 2016
Dni Instytutu 2015
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Konferencje i seminaria
Konferencje i seminaria
Zaproszenie na drugi cykl konferencji naukowej: "Kultura Innowacji w Edukacji pt. Zmiana edukacyjna, która ma znaczenie. Z doświadczeń Wiosny Edukacji".
Konferencja naukowa "Edukacja ma znaczenie"-podsumowanie
Zaproszenie na konferencję naukową: "Kultura Innowacji w Edukacji. Edukacja, która ma znaczenie. Z doświadczeń International School of Bydgoszcz".
Zaproszenie do udziału w konferencji "O pedagogice i sposobach jej uprawiania".
Konferencja "Filary edukacji włączającej w szkole równych szans dla wszystkich".
Konferencji naukowa „Kultury śmiechu a edukacja”.
Seminarium naukowo-metodyczne dotyczące wykorzystania Darów Froebla w edukacji matematycznej dzieci.
Konferencja „Edukacja włączająca jako edukacja wysokiej jakości”.
Kolejna odsłona Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Narracja w pedagogice. Teoria. Metodologia. Praktyka badawcza".
Ogólnopolska Konferencja Szkoleniowa „Edukacja – Dialog – Relacje”.
III Seminarium Metodyczne "Resocjalizacja-teoria i praktyka".
Konferencja pt. „Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?".
Poprzednia
1
2
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję