Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wydział Pedagogiki
Wydział
O Wydziale Pedagogiki
Władze
Historia
Pracownicy
Dyżury pracowników
Rada Naukowa
Wydziałowe Komisje i Koordynatorzy
Rady kierunków
Akredytacje
Środowisko społeczno-gospodarcze
Aktualności
Galeria
Kontakt
Struktura
Katedra Dydaktyki i Studiów nad Kulturą Edukacji
Katedra Metodologii Badań i Studiów nad Dyskursem
Katedra Pedagogiki Kultury
Katedra Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania
Katedra Pedagogiki Opiekuńczej i Profilaktyki Społecznej
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra Pedagogiki Resocjalizacyjnej
Katedra Pedagogiki Specjalnej i Logopedii
Katedra Pedagogiki Społecznej
Zakład Dydaktyki Wydziału Pedagogiki
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Konferencje i seminaria
Czasopisma
Granty
Studenckie Koła Naukowe
Jubileusz 55-lecia
Student
Studia podyplomowe
Sylabusy
Ogłoszenia
Plany zajęć
Harmonogram egzaminów w sesji letniej
Praktyki pedagogiczne
Seminaria dyplomowe
Odwołanie zajęć
Studia III stopnia
Inne
Sesja Naukowa Magistrantów i Licencjantów
Wyszukiwarka doktoratów
Dzień Wydziału 2023
Dni Instytutu 2019
Dni Instytutu 2018
Dni Instytutu 2017
Dni Instytutu 2016
Dni Instytutu 2015
Dni Instytutu 2014
Dni Instytutu 2013
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Galeria
Galeria
Dzień Terapii na UKW
Seminarium naukowo-metodyczne podsumowujące realizację projektu badawczego
Spotkanie władz rektorskich z pracownikami Instytutu Pedagogiki
Spotkanie z prof. Urszulą Ostrowską
Konferencja naukowa: Edukacja obywatelska i patriotyczna w kulturze liberalno-demokratycznej
Spotkanie naukowe z prof. Stephenem Hicksem
Wręczenie wyróżnień Rektora
Wspólne obszary tanatopedagogiki i pedagogiki międzykulturowej. Chorzy, cierpiący i umierający, jako Inni i Obcy
Dyskurs edukacyjny w ujęciu interdyscyplinarnym. Warsztaty Analizy Dyskursu
V spotkanie z cyklu Doświadczalnia sukcesu
Narrative Environments For Play and Learning
Dyplomy 2016
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję