Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wydział Pedagogiki
Wydział
O Wydziale Pedagogiki
Władze
Historia
Pracownicy
Dyżury pracowników
Rada Naukowa
Wydziałowe Komisje i Koordynatorzy
Rady kierunków
Akredytacje
Środowisko społeczno-gospodarcze
Aktualności
Galeria
Kontakt
Struktura
Katedra Dydaktyki i Studiów nad Kulturą Edukacji
Katedra Metodologii Badań i Studiów nad Dyskursem
Katedra Pedagogiki Kultury
Katedra Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania
Katedra Pedagogiki Opiekuńczej i Profilaktyki Społecznej
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki
Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
Katedra Pedagogiki Resocjalizacyjnej
Katedra Pedagogiki Specjalnej i Logopedii
Katedra Pedagogiki Społecznej
Zakład Dydaktyki Wydziału Pedagogiki
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Konferencje i seminaria
Czasopisma
Granty
Studenckie Koła Naukowe
Jubileusz 55-lecia
Student
Studia podyplomowe
Sylabusy
Ogłoszenia
Plany zajęć
Harmonogram egzaminów w sesji letniej
Praktyki pedagogiczne
Seminaria dyplomowe
Odwołanie zajęć
Studia III stopnia
Inne
Sesja Naukowa Magistrantów i Licencjantów
Wyszukiwarka doktoratów
Dzień Wydziału 2023
Dni Instytutu 2019
Dni Instytutu 2018
Dni Instytutu 2017
Dni Instytutu 2016
Dni Instytutu 2015
Dni Instytutu 2014
Dni Instytutu 2013
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Galeria
Galeria
Konferencja - Kobiety niepodległości
Seminarium - Wizerunek policji w opinii młodzieży
Wykład prof. dra hab. Tadeusza Pilcha
Spotkanie z Supernianią - Dorotą Zawadzką
Budowanie jakości sieci współpracy i samokształcenia - spotkanie z prof. Olivierem Francomme
Współczesne formy handlu ludźmi – rozpoznanie i zapobieganie
Współczesne formy handlu ludźmi – rozpoznanie i zapobieganie
JM Rektor wręczył akt mianowania na stopień nauczyciela mianowanego
Uroczyste wręczenie dyplomów
Dzień Instytutu Pedagogiki
Ogólnopolskie Seminarium pt.: Organizacja narracyjnego środowiska zabawy i uczenia się według koncepcji Lwa S. Wygotskiego.
Konferncja Pedagogów
Poprzednia
1
2
3
4
5
…
7
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję