Aktualności
Artykuł prof. Heleny Ostrowickiej i dra Łukasza Stankiewicza w prestiżowym czasopiśmie "Higher Education Research & Development"
Na łamach prestiżowego czasopisma "Higher Education Research & Development" ukazała się najnowsza publikacja prof. Heleny Ostrowickiej i dra Łukasza Stankiewicza pt. The truths of business and the lies of academia: the order of discourse on higher education in Poland.
NOTED - dwa projekty UKW z Inland Norway University of Applied Sciences
W dniach 25-26 września 2018 na UKW odbyła się wizyta studyjna koordynatorów projektu NOTED połączona z seminarium problemowym pt.: Professional Preparation of a Contemporary Teacher. Through practice to professionalism.
Nadanie stopnia dra Katarzynie Ludwikowskiej
Z radością informujemy, że w dniu 18 września 2018 roku Rada Wydziału Pedagogiki i Psychologii UKW przyjęła uchwałę o nadaniu stopnia dra nauk społecznych w zakresie pedagogiki mgr Katarzynie Ludwikowskiej.
Stypendium od Prezydenta miasta Bydgoszczy dla dr hab. Mariusza Cichosza, prof. nadzw.
Dr hab. Cichosz Mariusz, prof. nadzw. w sierpniu bieżącego roku otrzymał stypendium od Prezydenta miasta Bydgoszczy na publikację książki: Instytucje kultury w Bydgoszczy na przestrzeni dziejów. Bydgoska Szkoła Dramatyczna (1945-1948). Tom I.
dr Maciej Jabłoński otrzymał grant w konkursie MINIATURA 2
Sukces dra Macieja Jabłońskiego w ramach konkursu MINIATURA 2 Narodowego Centrum Nauki. Doktor otrzymał grant w wysokości 14 522 zł na realizację badań wstępnych pt. Samorządność uczniowska a włączanie społeczne w edukacji specjalnej.
prof. Stephen Hicks o edukacji
22 maja 2018 r. pracownicy i studenci Instytutu Pedagogiki UKW mieli niezwykłą okazję wysłuchać wykładu profesora Stephena Hicksa z Uniwersytetu Rockford (USA) pt. Power and Freedom: Liberal versus Postmodern Education.
Relacja z seminarium: Dzieci wojny - dzieci uchodźcy
17 maja 2018 r., w murach Szkoły Podstawowej nr 9 im. Władysława Jagiełły odbyło się Seminarium naukowo-metodyczne na temat: Dzieci wojny i dzieci uchodźcy - o prawach dzieci z różnych perspektyw. Organizatorami seminarium były Zakład Teorii Wychowania i Deontologii Nauczycielskiej UKW w Bydgoszczy oraz Szkoła Podstawowa nr 9 w Bydgoszczy.