Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści
Przejdź do stopki - Kontakt
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wyszukiwarka
Kultura Równości
Wersja kontrastowa
Wydział Pedagogiki
Wydział
Władze
Struktura i skład osobowy
Rada Naukowa
Strategia Wydziału
Komisje
Rady kierunków
Interesariusze
Podpisane Umowy
Historia i teraźniejszość
Dni Wydziału
Aktualności
Kontakt
Studiujący
Koła Naukowe
Harmonogram sesji
Biuro Obsługi Studentów (BOS)
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Konsultacje
Opieka nad rocznikami
Pomoc materialna
Pomoc psychologiczna
Efekty uczenia się
Plany studiów
Treści kształcenia
Regulamin studiów
Studia podyplomowe
Praktyki pedagogiczne
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Czasopisma
Granty
Konferencje i seminaria
Kandydat
Efekty uczenia się
Plany studiów
Treści kształcenia
Oferta dydaktyczna
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Aktualności
Aktualności
Zaproszenie na Ogólnopolską Konferencję Naukową „(Re)Konstrukcje relacji społecznych w świecie realnym i wirtualnym”
Zapraszamy do udziału w warsztatach pt. „(Re)konstrukcje relacji społecznych”
Zaproszenie na wykład dra Leoša Zatloukala pt. "Proces of psychotherapy and counseling through the lens of discourse analysis"
Erasmus+ Blended Intensive Programme w Wilnie z udziałem studentek pedagogiki
Współpraca
Bydgoskie Czwartki Edukacyjne ponownie zainspirują do dyskusji o wyzwaniach współczesnej szkoły [24.04.2025]
Zaproszenie na prezentację osiągnięć Studenckich Kół Naukowych pod hasłem: „Jest w nas moc!"
Nowa Rada Naukowo-Programowa Kazimierzowskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku
Uczelnia
Dr Maciej Jabłoński o stereotypach dotyczących postrzegania niepełnosprawności
Konferencje
Jak rodzina może pomóc w terapii choroby rzadkiej dziecka? Zaproszenie na konferencję [11.04.2025]
Wyróżnienie monografii dr Ewy Krause
Porozumienie z Zespołem Szkół nr 6 w Bydgoszczy
Nauka
Dr Beata Skotnicka zrealizuje projekt związany z edukacją włączającą
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
…
34
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję