Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści
Przejdź do stopki - Kontakt
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wyszukiwarka
Kultura Równości
Wersja kontrastowa
Wydział Pedagogiki
Wydział
Władze
Struktura i skład osobowy
Rada Naukowa
Strategia Wydziału
Komisje
Rady kierunków
Interesariusze
Podpisane Umowy
Historia i teraźniejszość
Dni Wydziału
Aktualności
Kontakt
Studiujący
Koła Naukowe
Harmonogram sesji
Biuro Obsługi Studentów (BOS)
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Konsultacje
Opieka nad rocznikami
Pomoc materialna
Pomoc psychologiczna
Efekty uczenia się
Plany studiów
Treści kształcenia
Regulamin studiów
Studia podyplomowe
Praktyki pedagogiczne
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Czasopisma
Granty
Konferencje i seminaria
Kandydat
Efekty uczenia się
Plany studiów
Treści kształcenia
Oferta dydaktyczna
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Aktualności
Aktualności
Podpisanie umowy z Zespołem Szkolno-Przedszkolnym numer 5 w Bydgoszczy
Uczelnia
Święto pasji, nauki i otwartych serc. Sukces Dnia Wydziału Pedagogiki
Studenci
Dzień Wydziału Pedagogiki - połączymy pasję z pomocą [05.06.2025]
Nauka
Czy zastąpią nas roboty? O tym mówiono podczas konferencji „Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0”
Rekrutacja
Nowy kierunek studiów: Rozwój osobisty i kariera zawodowa z AI
Rekrutacja
Nowy kierunek studiów: Wczesne wspomaganie rozwoju i wsparcie rodziny
Rekrutacja
Nowy kierunek studiów: Pedagogika specjalna
Współpraca
Szkoła i co dalej? O karierze młodych w Edukacyjny Czwartek [22.05.2025]
Konferencje
O zmieniającym się świecie w dobie AI. Eksperci od sztucznej inteligencji spotkają się na UKW [29-30.05.2025]
Studenci
Warsztaty "Student Ekspert" z okazji Dnia Wydziału Pedagogiki UKW. Trwają zapisy
Uczelnia
Co zrobić ze smartfonami w szkole? Przed nami Bydgoski Czwartek Edukacyjny [24.04.2025]
Warsztaty uczestników Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: „Dziecko z chorobą rzadką i jego rodzina jako partnerzy w terapii”.
Poprzednia
1
2
3
4
5
…
35
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję