Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wyszukiwarka
Kultura Równości
Wersja kontrastowa
Wydział Pedagogiki
Wydział
Władze
Struktura i skład osobowy
Rada Naukowa
Komisje
Rady kierunków
Interesariusze
Współpraca
Historia i teraźniejszość
Dni Wydziału
Aktualności
Kontakt
Studiujący
Koła Naukowe
Plany studiów
Harmonogram sesji
Biuro Obsługi Studentów (BOS)
Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Konsultacje
Opieka nad rocznikami
Pomoc materialna
Pomoc psychologiczna
Efekty uczenia się
Regulamin studiów
Studia podyplomowe
Praktyki pedagogiczne
Nauka
Obszary badawcze
Monografie
Czasopisma
Granty
Konferencje i seminaria
Jubileusz 55-lecia
Wydział Pedagogiki
Wydział Pedagogiki
Aktualności
Aktualności
Uczelnia
Co zrobić ze smartfonami w szkole? Przed nami Bydgoski Czwartek Edukacyjny [24.04.2025]
Warsztaty uczestników Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: „Dziecko z chorobą rzadką i jego rodzina jako partnerzy w terapii”.
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe: "Narracja w pedagogice. Teoria. Metodologia. Praktyka badawcza"- fotorelacja
Razem czy osobno? O relacjach społecznych dyskutowali eksperci na UKW
Konferencje
Zobacz przyszłość z bliska: Wejdź do świata rozszerzonej inteligencji. Spotkajmy się w UKW 29 i 30 maja
Zaproszenie na Ogólnopolską Konferencję Naukową „(Re)Konstrukcje relacji społecznych w świecie realnym i wirtualnym”
Zapraszamy do udziału w warsztatach pt. „(Re)konstrukcje relacji społecznych”
Zaproszenie na wykład dra Leoša Zatloukala pt. "Proces of psychotherapy and counseling through the lens of discourse analysis"
Erasmus+ Blended Intensive Programme w Wilnie z udziałem studentek pedagogiki
Współpraca
Bydgoskie Czwartki Edukacyjne ponownie zainspirują do dyskusji o wyzwaniach współczesnej szkoły [24.04.2025]
Zaproszenie na prezentację osiągnięć Studenckich Kół Naukowych pod hasłem: „Jest w nas moc!"
Nowa Rada Naukowo-Programowa Kazimierzowskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku
Poprzednia
1
2
3
4
5
…
34
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję